2013. április 22., hétfő

~ Negyedik Fejezet ~


- Carly! Megjöttem! - ordibált fel anya. Egyből kiléptem abból amiben voltam, kikapcsoltam a képernyőt és lerohantam a lépcsőn. Megtámadtam a szatyrot és elkezdtem kipakolni.
- Na ki is volt az a srác? - tette csípőre anya a kezét. Ez az a fenyegető beállása. Gondoltam amennyire csak tudom húzom a dolgot ezért miközben a zacskó alját tanulmányoztam megkérdeztem, hogy miről beszél, mert én nem tudok semmiről.
- Tudod te jól! - lett még mérgesebb - Akivel reggel elmentél.
- Ömm - kezdtem idegesen rágni a számat és már gondolkodtam valami mentő storyn. Ekkor csengettek. Hálát adtam az égnek. Anya felé fordultam és egy pár másodpercig csak néztük egymást. Anya pont akart valamit mondani,d e én megelőztem.
- Te nyitsz! - emeltem fel a két kezem. Anya csak fújtatott egyet és ment ki, hogy ajtót nyisson. Igen, mi inkább ilyen baráti viszonyban vagyunk. De párszor - mint például most is - elő jön belőle az anyuka és véd mindennél jobban. A szekrényt támasztottam amikor nevetést halottam az ajtó felől. Kicsit elgondolkodtam, hogy ki jöhetett majd ellöktem magam és mentem az előszobába. A szívem nagyot dobbant majd ismét kihagyott. Zayn volt az.
- Hello szépségem - mosolygott rám.
- Szia - motyogtam keserű szájízzel.
- Ha jól tudom ti már találkoztatok, nem? - nézett ránk anya. Én bólintottam egy aprót majd indultam volna felfelé.
- Carly! Én lemegyek egy cigire. Beszélgess Zayn-nel! - utasított anya és biccentett egy aprót a székre. Én ekkor már a lépcsőn álltam. Már majdnem belekezdtem volna a "de én nem akarok" veszekedésbe, de anya összeráncolta a szemöldökét és még egyszer rám parancsolt. Fújtattam egy nagyot, letrappoltam a lépcsőn és rosszkedvűen lehuppantam egy székre. Zayn óvatosan kihúzott egy másikat és leült velem szembe. Anya csak mosolyogva végignézett rajtunk majd lement a pincébe rágyújtani.
- Nem kedvelsz engem? - kérdezett be Zayn hosszas hallgatás után.
- Ezt meg mégis honnan veszed? - néztem rá értetlenül. Csak most ajándékoztam meg egy pillantással, különben addig a kezemet tanulmányoztam. Zayn felnevetett egy aprót.
- Mondjuk a viselkedésedből? - kérdezett rá cinikusan. Nem válaszoltam, csak felraktam a kezem az asztalra és úgy nézegettem tovább. Nem akartam neki bevallani, hogy a frászt hozza rám. És nem is fogom. Csak néztem a kezem és néztem. Zayn ebben engem egy cseppet sem zavart. Én jól szórakoztam, a tenyerem látványa elég érdekes volt.
Elkezdtem gondolkodni azon, hogy Zayn mit gondolhat most. Nem néztem rá, nem tudtam, hogy milyen az arckifejezése. Majd gondolkodásomból egy meleg kéz érintése rángatott ki, ami a combomon pihent. Egyből felpattantam, így Zayn keze leesett a combomról.
- Mi az, megijedtél? - mosolygott rám kajánul.
- Menj el! - förmedtem rá. Zayn is felállt és a falnak nyomott, kezével a fejem mellett támaszkodott. Szeme sötét volt, izmai megfeszültek.
- Mondd még egyszer! - hallatszott a hangján, hogy nagyon dühös. Szinte már csikorogtak a fogai.
- M-menj el! - dadogtam és éreztem, hogy megremegnek a lábaim. Ezt Zayn is észrevette. Ellökte magát tőlem és nagy levegőket vett.
- Félsz tőlem?
- N-nem - mondtam bizonytalanul némi gondolkodás után. Nem fogom beismerni, hogy igenis rám hozza a frászt. Ez így volt, de elég ha erről csak én tudok. Zayn vissza nézett rám majd egyre közelebb jött. Torkomban óriási gombóc keletkezett, lábaim ismét megremegtek. Egészen a falhoz préselődtem, de Zayn csak jött. Szorosan lehunytam a szemem majd egy kezet éreztem a derekamon. Nem moccantam. Nem sokkal később Zayn egész testével rám simult. Egy apró sóhaj hagyta el a szám, gondolom Zayn mosolygott a reakciómon. Vettem egy nagy levegőt és felnyitottam szemeim. Egészen közel volt hozzám. Túl közel. Szaggatottan kifújtam a levegőt majd vártam. Nem tudom, hogy mire, de vártam. Egy pillanatban Zayn bármi előjelzés nélkül száját enyémre tapasztotta. Automatikusan ellöktem magamtól. Zayn felnevetett majd mélyen a szemembe nézett. Egészen sötétek voltak a szemei. Egy darabig csak így álltunk majd Zayn ismét próbálkozott. De most nem a számat hanem a nyakamat találta meg. Apró csókokat lehelt rá. Én próbáltam eltaszítani magamtól, de erősen kapaszkodott a csípőmben. Valamikor megunta a játékot és erősen beleharapott a nyakamba majd szívni kezdte. Mindezt úgy, hogy anyám a pincében volt. Éreztem, hogy elgyengülök. Még erősebben szívni kezdte, ez már nekem sok volt.
- Zayn! Ez fáj! - nyüszögtem. Ő eltávolodott a nyakamtól majd egy pimasz mosolyt villantott rám.
- Holnap reggel találkozunk - kacsintott rám és már el is ment. Én sokkolva bámultam magam elé majd lecsúsztam a földre. Két perc után felálltam mert megítéltem, hogy a padló jéghideg és így fel fogok fázni. És azt nem akarok, mert akkor mehetek nőgyógyászhoz. Bementem a fürdőbe és belenéztem a tükörbe. Jobban megvizsgáltam új barátomat. Nagy volt, piros, helyenként lila. Kiengedtem a hajam, hogy eltakarjam majd felmentem a szobámba. Amikor anya feljött a pincéből felszólt, de lerendeztem egy annyival, hogy nem vagyok jól. Szóval a nap további részében a szobában ültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése