2013. április 22., hétfő

~ Nyolcadik Fejezet ~


Ahogy beléptem a konyhába megpillantottam Zayn-t. Ott ült az egyik széken és a telefonját nyomkodta. Megérezte, hogy ott vagyok, rám kapta a tekintetét, majd miután végigmért kajánul elvigyorodott. Ott álltam előtte egy szál törölközőben. Sietősen a lépcső felé vettem az irányt - nem hallottam mást, csak a fülemben dobogó vért és a papucsom csoszogását. Mivel Zayn pont a lépcső előtti széken ült így el tudta kapni a kezem és az ölébe húzott. A hajamból még néhány vízcsepp csöpögött így kicsit összevizeztem Zayn nadrágját és pólóját, ami úgy feszült rajta, hogy látni lehetett a kockáit.
- Mondták már neked, hogy nagyon sexy vagy? - morogta a fülembe. Én csak szaggatottan kifújtam a levegőt és meredtem arra a pár lépcsőfokra ami előttem volt. Zayn megsimította a combom és egyre feljebb vitte a kezét, már a törölköző peremét súrolták az ujjai. A döbbenet kiült az arcomra és a szívem félő volt, hogy kiugrik a helyéről. Felpattantam Zayn öléből, így a keze a térdére hullott.
- Na? Most mi van, Szivi? - vigyorgott rám. Nem válaszoltam, lerúgtam a bundás papucsom és felsiettem az emeletre, és továbbra is szorítottam magamon a törölközőt.
Kiszedtem a szekrényből valami fehérneműt, egy macinacit, meg egy rövid ujjú pólót és miután magamra zártam az ajtót öltözni kezdtem. Amikor leslattyogtam a konyhába - még mindig enyhén vizes hajjal - Zayn ugyan ott ült. Nem nagyon törődtem vele, kikerültem és behajoltam a hűtőbe. Persze amikor elmentem előtte rácsapott egyet a seggemre. Komolyan mondom, úgy bánik velem mint valami guminővel. Miután kiszedtem magamnak egy joghurtot és előkotortam a fiókból valami normális kiskanalat leültem vele szembe. Enni kezdtem a hideg ... ételt (?), de közben le nem vettem a szemem Zayn-ről. Ő se csinált mást, csak nézett rám a sötétbarna szemeivel. Pont amikor kidobtam az üres joghurtos dobozt kinyílt a bejárati ajtó, és tudtam, hogy ez azt jelenti, hogy megjött anya. Odasétáltam az előszobához. Anya vagy öt szatyrot tartott a kezében, és majd megfúlt annyira lihegett. Kivettem a kezéből a zacskókat és a asztalra raktam azokat, Zayn pedig örömmel figyelte, ahogy járkálok előtte fel-alá. Miután kipakoltam mind az öt csomagot lehuppantam egy székre és megkérdeztem Anyát, hogy hogy van, próbáltam ügyet sem vetni Zayn-re. Anyu elkezdte a beszámolóját a napjáról, én figyeltem, Zayn pedig szerintem nem hallott semmit, mert a telefonját nyomkodta. Majd Anya bejelentette, hogy ő lemegy egy cigire és vigyorogva azt is hozzá tette, hogy legyünk jók. Na köszi szépen, Anyu.
- Este elviszlek valahova - jelentette be Zayn hosszas hallgatás után.
(Ne haragudjatok, csak ennyire tellett tőlem :( Húsvét után hozom a rész folytatását. Azaz remélem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése