2013. június 2., vasárnap

~ Tizenegyedik Fejezet ~

Zayn megtorpant. Mélyen a szemembe nézett, majd elengedte a karom.Én egyből a fájó ponthoz kaptam. Tenyere körvonala vörössel volt kirajzolódva a kezemen. Zayn-re néztem és valami furcsát láttam a szemében. Ilyennek még nem láttam.
- N-ne haragudj! - dadogta sokkolva. Nem válaszoltam, kisiettem a házból és megvártam az autónál. Zayn is odaballagott, majd beült a volánhoz. Én is bepattantam az anyós ülésre, és amint becsuktam az ajtót a kocsi egyből megindult.
Az út elég csendesen telt. Nem tudtam, hogy hova visz, de nem is kérdeztem. És ez neki is szemet szúrt.
- Még egy kérdésed sem volt - mondta mosolyogva.
- Miért, azt várod, hogy faggassalak?
- Igen - mondta és még jobban elmosolyodott. Sóhajtottam majd feltettem azt a kérdést, ami a legjobban érdekelt:
- Kik vannak azon a képen?
Zayn arcára kiült a döbbenet. Szerintem nem számított rá, hogy ezt kérdem. Láttam rajta, hogy nem akar válaszolni, kiskapukat keres.
- Nem kell válaszolnod. Csak kérdeztem - mondtam és visszavittem a figyelmem az útra.
- A családom - mondta némi hallgatás után.
- És ... Miért kaptad fel annyira a vizet? - kérdeztem kissé félve.
- Nem szeretek róluk beszélni - motyogta és láttam, hogy erősebben szorítja a kormányt. Erre nem tudtam, hogy mit kellett volna reagálnom. Kicsit megsimítottam a kezét, és éreztem, hogy ellazul.
- Ha beszélgetni szeretnél, akkor én meghallgatlak - mondtam és figyeltem a reakcióját. Egy kicsit elmosolyodott, de nem válaszolt semmit.
- Mindjárt ott vagyunk - mondta egy idő után.
- Remek - forgattam a szemem. Őszintén szólva semmi kedvem nem volt bulizni.
Zayn leparkolt egy nagy klub előtt és kiszállt az autóból. Gyorsan körbekocogott és nekem is kinyitotta az ajtót. Miután kiszálltam a járműnek nyomott. Meglepődtem, azt hittem, hogy ezt az agresszív énjét már nem látom többet a mai estén.
- Maradj velem egész végig, világos? - nézett mélyen a szemembe. Bólintottam egy aprót és továbbra is őt néztem. Kicsit közelebb hajolt. A hasamban elkezdtek csapkodni a lepkék, a szám bizsergett. Azt akartam, hogy megcsókoljon. Zayn játszott velem, nem jött közelebb, és ez idegesített. Hirtelen megragadtam a tarkóját és közelebb húztam magamhoz.
- Mit akarsz? - kérdezte mosolyogva.
- Csókolj meg! - leheltem. Azt hittem, hogy eleget tesz a kérésemnek, közelebb hajolt hozzám, a szám szinte már súrolta az övét, amikor Zayn arrébb vitte a fejét és adott egy puszit a szám szélére.
- Az Isten szerelmére! - dünnyögtem. Megragadtam a hajánál és maghoz húztam, hosszan megcsókoltam. Ahogy észrevettem tetszett neki, mert a hajamba túrt, és kicsit hozzám dörgölőzött. Mikor úgy éreztem, hogy már elég, elváltam tőle, hogy ő is szenvedjen. Sóvárogva nézte az ajkaimat, de én eltoltam magamtól és elindultam a bejárat felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése