2013. június 2., vasárnap

~ Tizenharmadik Fejezet ~

- Te normális vagy? - löktem el magamtól és arcon csaptam, teljes erőmből. Visszanéztem Zayn-re és láttam, hogy eszméletlenül gyorsan közeledik felénk.
- Zayn! - tettem a kezem a mellkasára, amikor odavágtatott hozzánk. Gondoltam ezzel talán valahogy meg tudom fékezni.
- Mit akar tőled ez a fasz? - ordította dühösen. A dübögő zene elnyomta a hangját, de teljes mértékben biztos voltam benne, hogy teli torokból ordít, mivel az erek kiduzzadtak a nyakán.
- Mi van Malik, zavar, hogy nyomulok a csajodra? - ment hozzá közelebb Greg.
- Húzz a francba, te féreg! - sziszegte Zayn az arcába. Próbáltam valahogy közéjük állni, de azért elég nehéz, mivel én egy ötven kilós kis csaj vagyok, ők pedig izmos férfiak.
Még elhangzott pár sértő szó, majd Zayn-nél elszakadt a cérna, és akkorát behúzott Greg-nek, hogy felborult a srác.
- Zayn magadnál vagy?! - ordítottam rá, és próbáltam hátrébb rángatni. Kitépte a karját kezeim közül és rávetette magát Greg-re. Eszeveszett tempóval kezdte verni a srác arcát. Nem vagyok orvos, de meg tudtam állapítani, hogy Greg orra eltört, és szerzett pár zúzódást is. Könnyekkel küszködve próbáltam róla lerángatni a dühöngő Zayn-t, és úgy ordítottam, hogy szerintem a fejem is bevörösödött.
Idők közben mindenki minket kezdett bámulni. Persze senki nem mert segíteni, csak szerencsétlen, részeg emberekkel voltunk körülvéve. Majd megjelentek a biztonságiak.
Az egyik engem eltuszkolt Zayn-től, a másik kettő pedig a dühöngő srácot próbálta leszedni Greg-ről.
Amíg az egyik hústorony engem fogott, addig Zayn-t megpróbálták elvinni. Ezt persze én nem engedtem, valamiért minél hamarabb beszélni akartam vele, minél hamarabb meg akartam ölelni. Vergődtem, ordítoztam, de a biztonsági keze bilincsként záródott a csuklómra.
- Engedjen el! Beszélnem kell vele! - ordítoztam tovább. Ekkor Zayn-t, már kihurcolták a klubból. Végső elkeseredettségemben teljes erőmből rátapostam a biztonsági őr lábára, a magassarkúmmal. Fájdalmában felordított és elengedte a kezem. Egyből rohanni kezdtem a kijárat felé - már amennyire tíz centis tűsarkúban azt lehet - és őrült módjára lökdöstem félre az embereket.
Kicsaptam a kijárati ajtót és egy rendőrkocsival találtam magam szemben. Zayn már hátul ült, lehajtott fejjel várta, hogy elinduljon a kocsi. És ... bilincs is volt rajta.
Ettől a képtől szinte lefagytam. A szívem szaporán kezdett verni, könnyek gyűltek a szemembe. A számat harapdálva gondolkodtam, hogy mit is csinálhatnék. Vagy ott állok, mint egy halom szerencsétlenség, vagy pedig odarohanok és próbálom feltépni az ajtót, ezzel megkockáztatva azt, hogy engem is letartóztatnak.
Zayn felkapta a fejét és észrevett. Láttam a kétségbeesettséget az arcán. Valamit előre szólt a rendőrnek, majd az autó el is indult.
A térdeim megremegtek és feladták a szolgálatot. Térdre rogytam a betonon és a kezembe temettem az arcom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése