2013. június 2., vasárnap

~ Tizenkettedik Fejezet ~

Amint beléptem a klubba megcsapott az izzadtság és az alkohol szag. Részeg emberek ugrabugráltak össze-vissza, valami ritmus nélküli zenére. Elvégre ez általában ilyen szokott lenni.
Egy kezet éreztem a derekamon. Automatikusan megpördültem és pofon csaptam az illetőt, reflexből.
- Ne haragudj! - kezdtem szabadkozni, amikor megláttam, hogy Zayn áll velem szembe. Az arcán jól kirajzolódott tenyerem körvonala.
- Téged aztán nem kell félteni - nevetett, majd megdörzsölte kicsit az arcát.
- Fájt? - néztem rá bűnbánóan.
- Hát mit ne mondjak, erősen ütsz - röhögött - Gyere, igyunk valamit! - mondta, majd megfogta a kezem és elhúzott a pult felé. Amíg odaértünk temérdek ember jött nekem, tapadt hozzám, kezdett el nekem táncolni. Szóval errefelé az a módi, hogy leisszuk magunkat a sárgaföldig. Értem én.
Zayn leült egy bárszékre, és az ölébe húzott. Én egyből felpattantam és én is leültem egy székre.
- Mi a baj baby, tán megijedtél? - kacsintott egyet Zayn.
- Nem, csak jobban szeretek széken ülni - mondtam egy gúnyos mosoly kíséretében.
- Mit hozhatok? - jött oda hozzánk a pultos.
- Valami erőset - mondta Zayn lazán, majd elkezdett nézelődni.
- Én valami gyenge koktélt kérnék - mondtam illedelmesen. Amíg a csávó csinálta nekünk az italokat addig megnéztem én is, hogy mi olyan érdekes, mivel Zayn nagyon bámult valamit ... Vagy inkább valakit.
Zayn egy pasit méregetett dühösen, s ahogy észrevettem a srác is nagyon felénk kacsintgat. Amikor észrevette, hogy bámulom elengedett egy sexy mosolyt, majd hátat fordított. Zayn egyből rám nézett, én meg inkább a pult felé fordultam és beleittam a koktélomba.
Zayn-el csak iszogattunk, egyre többet ittunk, és már éreztem, hogy kezd a fejembe szállni a pia.
- Gyere, táncoljunk! - fogtam meg Zayn kezét és felhúztam, vittem magammal a tánctérre. Zayn örömmel fogadta az ötletem, megfogta a csípőm és magához húzott, így ágyéka a derekamnak dörzsölődött. Elkezdtem mozgatni a csípőm, hogy izgassam kicsit, majd megfordultam és a karjába karoltam. Lassan végigsimított a derekamon, majd erősen a fenekembe markolt. Kicsit megugrottam és fel is sikítottam, amire ő csak nevetett.
- Menj vissza a pulthoz! Van egy kis dolgom - súgta a fülembe őrjítő hangon, majd elengedett és ott hagyott. Hirtelen azt sem tudtam, hogy merre van a bár, mert annyian voltak. Ismét egy kezet éreztem a csípőmön, de biztos voltam benne, hogy ez nem Zayn-é, nem ott fogott meg ahol szokott és a keze is nagyobb. Megpördültem.
- Helló szépség! Hogy hogy egyedül?
Azzal a sráccal találtam szemben magam akit Zayn olyan dühösen méregetett. A szőkés barna tincsek kócosan lógtak a homlokába, gyönyörű tengerkék szemei szinte megbabonáztak.
- Én ... - kezdtem volna vázolni a helyzetet, de nem engedte.
- Hagyjuk! Inkább gyere táncolni! - fogta meg a kezem és még jobban az emberek köze mentünk. A levegő fülledt volt, szinte elájultam a melegtől.
- És a barátod hol van? - kérdezte a srác tánc közben.
- He? - néztem rá értetlenül. A sok alkoholtól már alig bírtam gondolkodni.
- Akivel a pultnál üldögéltél - segített nekem egy kicsit.
- Ja! Őőőő ... Nem tudom - rántottam vállat - Hogy hívnak?
- Greg. Na és téged, Kis szívem?
- Tina - mondtam egyszerűen. Ekkor megpillantottam a tömegben Zayn-t, ahogy engem keres.  Láttam rajta, hogy dühös, a keze ökölben volt, a szeme szinte szikrákat vetett. Észrevett. Ekkor Greg maga felé fordította a fejem és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése